Bejelentkezés / Regisztráció
Rendeljen telefonon 1 perc alatt +36 20 925 3302
Close
Open the top bar

Kereséshez legalább 3 karaktert meg kell adni. A keresési eredmény megtekintéséhez nyomja meg az Enter billentyűt vagy kiléphet az Esc billentyű lenyomásával.

Gyakori kérdések

Házhoz szállítás

20.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási- és csomagolási díjat cégünk átvállalja, tehát Önnek ingyenes. 20.000 Ft vásárlás alatt a szállítási- és csomagolási költség 990 Ft. Utánvétes fizetés esetén összeghatártól függetlenül 300 Ft utánvét kezelési költséget számolunk fel.

A megrendelt termékeket szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. A GLS a csomag kézbesítésének reggelén SMS értesítést küld a címzettnek, mely tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8-11 óra között), az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz) és a futár telefonszámát, amin egyeztetni lehet a kiszállítással kapcsolatosan.

 

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 és 17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok visszaszállításra kerülnek telephelyünkre.

A hétköznapokon 14 óráig leadott megrendeléseket még aznap feldolgozzuk és átadjuk a GLS futárszolgálatnak, ezek általában a következő munkanapon, de legkésőbb két munkanap alatt megérkeznek. A 14 óra után leadott rendeléseket a következő munkanapon küldjük el a futárral, így azok általában kettő, de legkésőbb három munkanap alatt kerülnek kézbesítésre.

Igen, a csomag kézbesítésének reggelén a GLS futárszolgálat SMS-ben tájékoztatja a címzettet. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8-11 óra között), az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz), és a futár telefonszámát, amin egyeztetni lehet a kiszállítással kapcsolatosan.

 

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 és 17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok visszaszállításra kerülnek telephelyünkre.

Igen, a GLS futárnál készpénz mellett már bankkártyával is lehet fizetni. A bankkártyás fizetés a GLS futároknál található POS terminálokon történik, melyről a címzett bizonylatot kap. A fizetésnél MasterCard, Maestro, Visa, American Express hitelkártyát vagy betéti kártyát fogad el a terminál.

Kiszállítási címnek megadhatja a munkahelyét is. Ebben az esetben ügyeljen arra, hogyha közvetlen nem Ön veszi át a csomagot a futárszolgálattól, akkor az illetékes személlyel egyeztessen a csomag érkezéséről.

Nagy valószínűséggel a késés oka valamilyen forgalmi akadályra vezethető vissza, ezért mindenekelőtt szíves türelmét kérjük. Kérjük, amennyiben szeretné felvenni a kapcsolatot a GLS futárral, hívja az SMS-ben kapott telefonszámot, vagy keresse szaküzletünket elérhetőségeink egyikén.

A kiválasztott időpontot a szállítás megkezdéséig van lehetősége módosítani. Ebben az esetben kérjük minél gyorsabban vegye fel a kapcsolatot velünk, mert ha az áru már kiszállításra került, akkor a GLS futárszolgálattól kapott SMS-ben található telefonszámon lehet szállítási napot módosítani.

Van lehetőség Magyarországon kívüli szállításra, azonban az export szállítási költség- és idő országonként eltérő. Az aktuális díjszabásokról kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

A csomag minden esetben lezárt dobozban érkezik. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár jelenlétében ellenőrizze le, és ha sérült, vetessen fel a kézbesítő által aláírt jegyzőkönyvet, mert csak ebben az esetben tudunk a reklamációval foglalkozni.

Csere és visszaküldés

A cserét cégünk intézi GLS futárral, díja 1.500 Ft.

 

Ha a megrendelt termék nem megfelelő (pl. méret, fazon), a kézbesítéstől számított 30 naptári napon belül kezdeményezheti a termék cseréjét e-mailben az info@verlon.hu címen, pontos rendelés azonosító, a visszaküldendő- és cseretermék adatainak megadásával. A csomagfelvétel napjának egyeztetését követően a terméket a GLS futárszolgálattal visszaszállítjuk üzletünkbe, ahol leellenőrizzük az áru sértetlenségét.

 

Csak kifogástalan állapotú, nem használt terméket áll módunkban kicserélni. Kérjük, hogy a terméket mindig az eredeti számlával együtt küldje vissza, lehetőleg sérülésmentes, eredeti csomagolásban. Csere esetén az áru visszaszállításának és a cseretermék kiszállításának költsége a Vásárlót terheli, melynek díja 1.500 Ft.

 

A csere során felmerülő értékkülönbözetet cégünk a Vásárlónak banki átutalás útján megfizeti, a Vásárló a cégünknek a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudja megfizetni. A cserélni kívánt terméket személyesen is visszaviheti budapesti üzletünkbe. Ebben az esetben is szükség van a vásárlást igazoló dokumentumokra (nyugta vagy számla), amelyek lehetővé teszik számunkra az adott termék azonosítását.

A visszaküldést cégünk intézi GLS futárral, díja 1.500 Ft.

 

A csomag átvételét követő 30 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a rendeléstől, amennyiben a termék sértetlen állapotú, nem használt. Elállási szándékát kérjük e-mailben jelezze felénk az info@verlon.hu címen, rendelés azonosító, bankszámlaszám megadásával. A visszaszállítás napjának egyeztetését követően a terméket a GLS futárszolgálattal visszahozatjuk üzletünkbe. A visszaküldött árut ellenőrizzük és ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 30 banki napon belül átutaljuk a megadott bankszámlaszámra.

 

Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket áll módunkban visszafizetni. Kérjük, hogy a terméket mindig az eredeti számlával együtt küldje vissza, lehetőleg sérülésmentes, eredeti csomagolásban. Elállási jog gyakorlása esetén az áru visszaszállításának költsége a Vásárlót terheli, melynek díja 1.500 Ft, ezt levonjuk a visszatérített összegből. A visszaküldeni kívánt terméket személyesen is visszahozhatja budapesti üzletünkbe. Ebben az esetben kérjük hozza magával a vásárlását igazoló eredeti számlát vagy nyugtát, és a helyszínen visszafizetjük a vételárat.

Az elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) azt jelenti, hogy Fogyasztó az internetes vásárlástól jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphet és a termék visszaküldése esetén kérheti az Eladótól az általa kifizetett vételár és szállítási költség visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy Fogyasztónak a vásárlás előtt nem volt lehetősége a termék megvizsgálására és kipróbálására, továbbá, hogy kizárólag az Eladó által meghatározott információkra támaszkodhatott a vásárlás előtt. Fogyasztó a termék átvételének napjától számított 14 naptári napon belül élhet elállási jogával. További információkat az Európai Fogyasztói Központ oldalán olvashat.

Van lehetősége a visszaküldeni kívánt terméket személyesen visszajuttatni budapesti üzletünkbe. Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket áll módunkban visszavenni. Kérjük hozza magával a vásárlást igazoló eredeti számlát vagy nyugtát, és a helyszínen lebonyolítjuk a cserét vagy pénzvisszafizetést. Címünk: 1042 Budapest, Árpád út 86. Nyitva tartás, megközelítés

Amennyiben meggondolta magát a rendelésével kapcsolatosan, visszavonhatja azt a kiszállítás előtt. Tanácsoljuk, hogy minél gyorsabban vegye fel a kapcsolatot velünk telefonon (+36 20 925 3302) vagy e-mailben (info@verlon.hu), mert ha az áru már kiszállításra került, akkor a rendelés lemondására is a 14 napos elállás szabályai vonatkoznak.

Amennyiben nem azt kapta, ami a megrendelés visszaigazolásban szerepel akkor, kérjük mielőbb jelezze felénk reklamációs igényét telefonon (+36 20 925 3302) vagy e-mailben (info@verlon.hu), és a csomagot a GLS futárszolgálattal visszaszállítjuk ellenőrzésre. Amennyiben reklamációja valósnak bizonyul, a saját költségünkön csereterméket küldünk vagy visszafizetjük a vételárat.

Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket veszünk vissza eredeti csomagolásban, a vásárlást igazoló számlával vagy nyugtával mellékelve. Ennek okán kérjük, hogy először otthonában próbálja fel a terméket, mert utcán használt terméket nem áll módunkban visszavenni vagy cserélni. Elállás esetén cégünk követelheti a vásárlótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő értékcsökkenés megtérítését.

Rendelés

Rendelés leadásakor rendszerünk automatikusan létrehozza felhasználói fiókját, amiről e-mail értesítést küldünk. A kapott felhasználónév, jelszó párossal az oldal tetején található „Fiókom” menüpontban bármikor be tud lépni felhasználói fiókjába, ahol módosíthatja személyes adatait, szállítási- és számlázási címeit, illetve megtekintheti korábbi rendeléseit. Meglévő fiókjába bejelentkezve a rendelés gyorsabb, mert a rendszer automatikusan kitölti adatait.

Házhoz szállítás esetén kétféle fizetési mód közül választhat: utánvét és online bankkártyás fizetés. Utánvét esetén a GLS futárnak kell fizetni a csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával. A bankkártyás fizetés a GLS futároknál található POS terminálokon történik, melyről a címzett bizonylatot kap. A fizetésnél MasterCard, Maestro, Visa, American Express kártyát fogad el a POS terminál. Szaküzletünkben történő személyes átvételkor a helyszínen fizethet készpénzben vagy bankkártyával.

Természetesen van lehetőség személyes átvételre budapesti szaküzletünkben. Ehhez a pénztár oldalon az „Átvétel üzletben” szállítási módot kell kiválasztania. A rendelés elküldése után értesíteni fogjuk telefonon és e-mailben a termék átvételének idejéről. Személyes átvétel esetén a szállítási költség ingyenes, a termék vételárát márkaüzletünkben fizetheti ki készpénzben vagy bankkártyával.

Van lehetőség telefonos renedelésre, ebben az esetben keresse üzletünket a +36 (20) 925 3302-es számunkon és munkatársaink felveszik rendelését. Szükség lesz a rendelni kívánt termék cikkszámára és méretére, valamint adataira, szállítási- és számlázásí címére. A telefonos rendelés rögzítésre kerül rendszerünkben, erről rendelés visszaigazoló e-mailt küldünk.

Abban az esetben, ha nem a megfelelő terméket rendelte, módosíthatja azt a kiszállítás előtt. Tanácsoljuk, hogy minél gyorsabban vegye fel a kapcsolatot velünk, mert ha a csomag már kiszállításra került, akkor a módosításra is a visszaszállítás szabályai vonatkoznak.

Sikeres rendeléséről minden esetben küldünk visszaigazoló e-mailt, ez jelzi, hogy rendelését megkaptuk és feldolgozás alatt áll. Abban az esetben, ha nem kapott visszaigazolást, valószínűleg nem jól adta meg az e-mail címét. Néhány levelező rendszer (Gmail, Freemail) a „Spam” kéretlen levelek mappába teszi a visszaigazoló levelet, így érdemes elsőként ezeket a mappákat is leellenőrizni. Ha továbbra sem találja, kérjük, keressen minket elérhetőségeink egyikén.

Örömmel adunk információt rendelésével kapcsolatban, ehhez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, és készséggel segítünk. Elérhetőségeinket megtalálja itt.

Ez esetben új jelszót kell beállítania fiókjához. Ehhez kattintson a „Fiókom” menüpont Belépés szekciójának alján található „Elfelejtettem a jelszavam” menüpontra. Ezután adja meg e-mail címét vagy felhasználó nevét amivel regisztrált oldalunkra. Ha sikeresen megadta, a rendszerünk automatikusan elküldi az e-mail címére a jelszó visszaállításával kapcsolatos információkat. Amennyiben nem találja a jelszó visszaállítására küldött e-mailünket, kérjük, ellenőrizze a kéretlen levelek/spam mappát a levelezőrendszerében.

Termékek

Minden termékünknél megtalálható a „Mérettáblázat” fül, amire kattintva megtalálja az adott termék mérettáblázatát, és a méret kiválasztásához szükséges leírást. Ha még ezek után sem biztos a méretében, akkor nyugodtan keresse szaküzletünket telefonon vagy emailben, és készséggel segítünk.

Természetesen igen, üzletünkben szakértő munkatársaink várják nyitva tartási időben. Itt lehetősége van felpróbálni és megvásárolni csaknem az összes webáruházban látható termékünket. Mielőtt személyesen felkeresi szaküzletünket kérjük, hogy előzetesen érdeklődjön telefonon a termék elérhetőségéről. Telefon: +36 20 925 3302 Címünk: 1042 Budapest, Árpád út 86.

Érdemes elérhetőségeink egyikén érdeklődni, mert az esetlegesen lefogyott, de még a webáruházban megtalálható termékek esetében előfordulhat, hogy tudunk méretet biztosítani. Ilyenkor megpróbáljuk beszerezni a terméket, így várhatóan hosszabb szállítási időre kell számítani. Amint megérkezik a termék, a megadott elérhetősége egyikén felkeressük, és tájékoztatjuk a várható kiszállítás időpontjáról.

Igen, az árak megegyeznek, nincs külön díjszabás webáruházunkban.

Hírlevelünkre feliratkozva, valamint Facebook oldalunkat követve első kézből értesülhet újdonságainkról, akcióinkról és promócióinkról. Heti hírlevelünkre a kezdőoldal alján található „Hírlevél feliratkozás” mezőben név és e-mail cím megadásával tud feliratkozni.

Érdemes ügyfélszolgálatunkon érdeklődni, mert előfordulhat, hogy be tudunk szerezni olyan terméket, ami nem található webáruházunkban. Ebben az esetben a terméket megrendeljük a gyártótól, ilyenkor terméktől függően várhatóan több napos szállítási időre kell számítani. Ekkor a megadott elérhetősége egyikén felkeressük és tájékoztatjuk a várható szállítási időpontról

Amennyiben webldalunkon található termék leírásban nem talált meg minden információt, akkor elsősorban azt javasoljuk, hogy keresse fel szaküzletünket telefonon vagy e-mailben, és készséggel nyújtunk bővebb tájékoztatást a termékről.

Véleményét, tapasztalatait az adott termékről megírhatja nekünk e-mailben az info@verlon.hu címre. Köszönjük, hogy időt szakít ránk és megosztja véleményét!

Garancia, javítás, csere

A szavatosság (köznyelvben garancia) minden termékünkre a vásárlástól számított 6 hónapon belül gyári garanciát biztosít. A szavatosság kizárólag gyártási hibákra terjed ki, tartós, természetes használatból eredő kopás, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákra nem érvényesíthető a szavatossági jog.

 

A vásárlástól számított 6 hónapon túl, szavatossági igény érvényesítésekor már a vásárlónak kell bizonyítania szakértői véleménnyel, hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt a termékben (gyártási hiba), és azt nem tartós, természetes használatból eredő kopás vagy rendeltetésellenes használat okozta.

A szavatosság (köznyelvben garancia) azokra a gyártási hibákra terjed ki, amelyek feltehetően már vásárláskor benne rejlettek az eladott termékben. Természetes használatból eredő kopás, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákra nem érvényesíthető a szavatossági jog. A szavatosság a vásárlástól számított 6 hónapon belül gyakorlatilag gyári garanciát biztosít a termékre. Vásárlónak a hibát haladéktalanul be kell jelenteni a vásárlást igazoló nyugta vagy számla, illetve a termék márkaüzletünkbe történő visszajuttatásával.

 

Cégünk minden esetben jegyzőkönyvet vesz fel, bevizsgálja a terméket, és 5 munkanapon belül érdemi választ ad. Gyártási hiba esetén első körben ingyen megjavítjuk vagy kicseréljük a terméket. Jelentéktelen hiba esetén pénvisszafizetésre nincs lehetőség. Ha a javítás vagy csere nem lehetséges, cégünk visszatéríti a vételárát 8 napon belül. A vásárlás napjától számított 6 hónapon túl, szavatossági igény érvényesítésekor már a vásárlónak kell bizonyítania szakértői véleménnyel, hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt a termékben (gyártási hiba), és azt nem tartós, természetes használatból eredő kopás vagy rendeltetésellenes használat okozta.

Amennyiben megoldható, érdemes a termékek teljes csomagolását és összes tartozékát gondosan megőrizni, azonban ami mindenképpen szükséges, az a nyugta vagy számla vagy ezek másolata, amivel a vásárlás tényét és helyét tudja igazolni.

Panasszal, észrevétellel kapcsolatban üzletünk készséggel áll rendelkezésére. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzését szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, üzletünkkel kapcsolatban.

Cipőszaküzlet

Szaküzletünk Budapesten, a IV. kerület Árpád út 86. szám alatt található. Elérhetőség, megközelítés, nyitvatartás

A környező utcákban a parkolás a hét minden napján ingyenesElérhetőség, megközelítés, nyitvatartás

Természetesen igen, üzletünkben lehetősége van MasterCard (MasterCard Electronic, Maestro) VISA (VISA Electron, VPay) és American Express típusú bankkártyával is fizetni.

SZÉP kártyát nem fogadunk el üzletünkben.

Egészségpénztári kártyát nem fogadunk el, de minden egészségpénztár nevére ki tudunk állítani olyan számlát, amit elszámolhat.

További kérdése van? Keressen minket!

Feliratkozom a hírlevélre

Értesüljön elsőként akcióinkról, újdonságainkról és nyereményjátékainkról! Iratkozzon fel hírlevelünkre!



INGYENES SZÁLLÍTÁS

20.000 Ft rendelés felett

GYORS MÉRETCSERE

Elhozzuk és visszük az újat!

PÉNZVISSZAFIZETÉS

30 napos elállás
Back to top

Feliratkozom a hírlevélre

Értesüljön elsőként akcióinkról, újdonságainkról és nyereményjátékainkról! Iratkozzon fel hírlevelünkre!