1. Kiszállítás

20.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási- és csomagolási díjat cégünk átvállalja, tehát Önnek ingyenes. 20.000 Ft vásárlás alatt a szállítási- és csomagolási költség 990 Ft.
A megrendelt termékeket partnerünk a GLS futárszolgálat juttatja el a címre. Minden kiszállítás előtt ügyfélszolgálatunk telefonon egyeztet a címzettel a szállítás napjáról. A kiszállítás napján a GLS futárszolgálat SMS-ben tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban, és a futár telefonszámát, amin egyeztetni lehet a kiszállítással kapcsolatosan.
A hétköznapokon 14 óráig leadott megrendeléseket még aznap átadjuk a GLS futárszolgálatnak, ezek a következő munkanapon megérkeznek. A 14 óra után leadott rendeléseket a következő munkanapon küldjük el.
Természetesen igen, a kiszállítás napján a GLS futárszolgálat SMS-ben tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban, és a futár telefonszámát, amin egyeztetni lehet a kiszállítással kapcsolatosan.
Igen, a GLS futárnál készpénz mellett már bankkártyával is lehet fizetni. A bankkártyás fizetés a GLS futároknál található POS terminálokon történik, melyről a címzett bizonylatot kap. A fizetésnél MasterCard, Maestro, Visa, American Express hitelkártyát vagy betéti kártyát fogad el a terminál.
Kiszállítási címnek nyugodtan megadhatja a munkahelyét is. Ebben az esetben ügyeljen arra, hogyha közvetlen nem Ön veszi át a csomagot a futárszolgálattól, akkor az illetékes személlyel egyeztessen a csomag érkezéséről.
Nagy valószínűséggel a késés oka valamilyen forgalmi akadályra vezethető vissza, ezért mindenekelőtt szíves türelmét kérjük. Kérjük, amennyiben szeretné felvenni a kapcsolatot a GLS futárral, hívja az SMS-ben kapott telefonszámot, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben.
A kiválasztott időpontot a szállítás megkezdéséig van lehetősége módosítani. Kérjük, ebben az esetben keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon és készséggel állunk rendelkezésére.
Van lehetőség Magyarországon kívüli szállításra, azonban az export szállítási költség- és idő országonként eltérő. Az aktuális díjszabásokról kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.
A csomag minden esetben lezárt dobozban érkezik. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár jelenlétében ellenőrizze le, és ha sérült, vetessen fel a kézbesítő által aláírt jegyzőkönyvet, mert csak ebben az esetben tudunk a reklamációval foglalkozni.

2. Csere és visszaküldés

Természetesen igen, expressz csere szolgáltatásunkkal akár egy munkanap alatt kicseréljük a terméket, melynek díja 1.500 Ft. Amennyiben szeretné kicserélni a terméket kérjük, minden esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot telefonon, e-mail- vagy postai címen, mert cégünk a GLS futárszolgálat partnere, ezért a cserét gyorsan és kedvező árban tudjuk lebonyolítani az Ön által megadott címen.

Expressz méret csere szolgáltatásunk esetén egy munkanapon belül a GLS futárszolgálattal eljuttatjuk Önhöz az új csomagot, és egyúttal elhozzuk a régit. Nem kell postára mennie, cipekednie, és magas összeget fizetnie csomagfeladásért a postán. Önnek nincs más dolga, csak csomagolja vissza a cipőt eredeti dobozába, mellékelje a kapott számlát, ezután tegye be a kapott kartondobozba, végül ragassza le. A címkét a GLS futár fogja felragasztani a csomagra.

Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket cserélünk, eredeti csomagolásban! Ennek okán kérjük, hogy először otthonában próbálja fel új cipőjét, mert utcán kipróbált cipőt már nem tudunk visszavenni. Visszaszállítás esetén cégünk követelheti a vásárlótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő értékcsökkenés megtérítését.

A csomag kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül, indoklás nélkül visszaküldheti nekünk a cipőt, aminek visszautaljuk a teljes vételárát, beleértve a kiszállítási díjat is. A visszaszállítási díjon kívül a vásárlót semmilyen más költség nem terheli a csomag visszaküldése kapcsán. A visszaszállítás költsége 1.500 Ft, ezt levonjuk a visszatérített összegből.

Visszaszállítás esetén kérjük, minden esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot telefonon, e-mail vagy postai címen, mert cégünk a GLS futárszolgálat partnere, ezért a visszaszállítást gyorsan és kedvező árban tudjuk lebonyolítani az Ön által megadott címen.

A visszajutatott termékek leellenőrzése után a vételárat és a kiszállítási költséget legfeljebb 30 napon belül banki átutalással visszafizetjük. Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket veszünk vissza eredeti csomagolásban, számlával mellékelve. Ennek okán kérjük, hogy először otthonában próbálja fel új cipőjét, mert utcán használt cipőt nem tudunk visszavenni! Visszaszállítás esetén cégünk követelheti a vásárlótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő értékcsökkenés megtérítését.

A vásárlónak természetesen lehetősége van arra is, hogy saját maga oldja meg a termék visszajuttatását részünkre. Az ehhez kapcsolódó ügyintézés és mindennemű költség a vásárlót terheli. A visszáru csomagot kérjük ajánlva adja fel, utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni. Visszaküldési cím: Kisznyér és Társa Kft. 1042 Budapest, Árpád út 86.

A fogyasztó a szerződéstől 14 munkanapon belül (beleértve a 14. munkanapot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A fogyasztó az elállási nyilatkozatát az ügyfélszolgálati telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti cégünkkel. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt cégünk nem teljesít. Elállás esetén cégünk követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.
Amennyiben a termékeket személyesen szeretné visszajuttatni, arra lehetőség van budapesti üzletünk nyitva tartási idejében (1042 Budapest, Árpád út 86.). Üzletünkben lehetőség van termék cserére vagy visszafizetésre. Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket veszünk vissza eredeti csomagolásban, számlával mellékelve. Ennek okán kérjük, hogy először otthonában próbálja fel új cipőjét, mert utcán használt cipőt nem tudunk visszavenni!
Amennyiben meggondolta magát a rendelésével kapcsolatosan, visszavonhatja azt a kiszállítás előtt. Tanácsoljuk, hogy minél gyorsabban vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mert ha az áru már kiszállításra került, akkor a visszavonásra is a 14 napos elállás szabályai vonatkoznak. Visszaszállítás esetén (méret csere, elállás jog gyakorlása) a jogszabály szerint a vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Visszaszállítás esetén kérjük, minden esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, mert cégünk a GLS futárszolgálat partnere, ezért a visszaszállítást gyorsan és kedvező árban tudjuk lebonyolítani, melynek ára pénztárca kímélő 1.500 Ft, ráadásul cipekednie sem kell, hiszen a futár az Ön által megadott címre megy a csomagért.
Amennyiben nem azt kapta, amit rendelt tőlünk akkor, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon és futárt küldünk érte. Amennyiben valóban más terméket küldtünk, a szállítási költség természetesen nem Önt fogja terhelni.
Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket veszünk vissza eredeti csomagolásban, számlával mellékelve. Ennek okán kérjük, hogy először otthonában próbálja fel új cipőjét, mert utcán használt cipőt nem tudunk visszavenni vagy cserélni. Visszaszállítás esetén cégünk követelheti a vásárlótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő értékcsökkenés megtérítését.

3. Rendelés

Rendelés leadásához szüksége van regisztrációra. A regisztrációt az oldal jobb tetején található „Belépés” menüpont segítségével tudja létrehozni. A „Regisztráció - Új vásárló” űrlapon található adatok kitöltésével, és az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után könnyedén létre tudja hozni felhasználói fiókját. Amennyiben segítségre lenne szüksége, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailen.
Házhozszállítás esetén kétféle fizetési mód közül választhat: utánvét és online bankkártyás fizetés. Utánvét esetén a futárnak kell fizetni kiszállításkor. A GLS futárnál készpénz mellett bankkártyával is lehet fizetni. A bankkártyás fizetés a GLS futároknál található POS terminálokon történik, melyről a címzett bizonylatot kap. A fizetésnél MasterCard, Maestro, Visa, American Express hitelkártyát vagy betéti kártyát fogad el a POS terminál.
Természetesen van lehetőség személyes átvételre budapesti cipő üzletünkben. Ehhez a kosár oldalon a „Személyes átvétel üzletben” szállítási módot kell kiválasztania. A rendelés jóváhagyása után ügyfélszolgálatunk értesíteni fogja a termék átvételének idejéről.
Természetesen igen, telefonon 1 perc alatt megrendelheti termékeinket, ebben az esetben kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat és készséggel segítünk.
Abban az esetben, ha nem a megfelelő terméket rendelte, módosíthatja azt a kiszállítás előtt. Tanácsoljuk, hogy minél gyorsabban vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mert ha az áru már kiszállításra került, akkor a módosításra is a visszaszállítás szabályai vonatkoznak.
Sikeres rendeléséről minden esetben küldünk visszaigazoló e-mailt, ez jelzi, hogy rendelését megkaptuk és feldolgozás alatt áll. Abban az esetben, ha nem kapott visszaigazolást, valószínűleg nem jól adta meg az e-mail címét. Néhány levelező rendszer (Gmail, Freemail) a „Spam” mappába teszi a visszaigazoló levelet, így érdemes elsőként ezeket a mappákat is leellenőrizni. Ha továbbra sem találja, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat és készséggel állunk a rendelkezésére.
Kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben és készséggel nyújtunk információt a rendelésével kapcsolatosan.
A webáruházunkban a „Belépés” menüpontban kattintson az „Elfelejtettem a jelszavam” menüpontra. Ezután adja meg az email címét, amivel a weboldalunkon regisztrált. Ha sikeresen megadta, a rendszerünk automatikusan elküldi az email címére a jelszó visszaállításával kapcsolatos információkat. Amennyiben nem találja a jelszó visszaállítására küldött e-mailünket, kérjük, ellenőrizze a Levélszemét/Spam mappát a levelezőrendszerében.

4. Termékek

Minden termékünknél a méretek felsorolása alatt találja a „Méret segítség” linket, amit megnyitva mérettáblázat és részletes leírás nyújt segítséget. Ha még ezek után sem biztos a méretében, akkor nyugodtan keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy emailben és készséggel segítünk a méret megállapításában. Link: http://verlon.hu/meret-segitseg
Természetesen igen, VERLON cipő üzletünkben szakértő munkatársaink várják. Itt lehetősége van felpróbálni és megvásárolni az összes webáruházban látható termékünket. Címünk: 1042 Budapest, Árpád út 86. Üzletünk megközelítéséhez és nyitva tartási idejéhez kattintson ide! Link: http://verlon.hu/elerhetoseg
Érdemes ügyfélszolgálatunkon érdeklődni, mert az esetlegesen lefogyott, de még a webáruházban megtalálható termékek esetében előfordulhat, hogy tudunk méretet biztosítani. Ebben az esetben az árut megrendeljük a gyártótól, ilyenkor terméktől függően várhatóan több napos szállítási időre kell számítani. Ekkor a megadott elérhetősége egyikén felkeressük és tájékoztatjuk a várható szállítási időpontról.
Igen, az árak megegyeznek, nincs külön díjszabás webáruházunkban.
Hírlevelünkre feliratkozva és Facebook oldalunkat követve azonnal értesülni tud akcióinkról, újdonságainkról és nyereményjátékainkról! Heti hírlevelünkre az oldal alján található „Hírlevél feliratkozás” mezőben név és e-mail cím megasásával tud feliratkozni. Horgony: verlon.hu főoldal hírlevél szekció Link Facebook oldal: https://www.facebook.com/cipobolt.verlon
Érdemes ügyfélszolgálatunkon érdeklődni, mert előfordulhat, hogy be tudunk szerezni olyan terméket, ami nem található webáruházunkban. Ebben az esetben a terméket megrendeljük a gyártótól, ilyenkor terméktől függően várhatóan több napos szállítási időre kell számítani. Ekkor a megadott elérhetősége egyikén felkeressük és tájékoztatjuk a várható szállítási időpontról
Amennyiben internetes oldalunkon található részletes leírásban nem talált meg minden információt a termékről, akkor elsősorban azt javasoljuk, hogy keresse fel ügyfélszolgálatunkat, ahol készséggel nyújtunk bővebb tájékoztatást a termékről.
A honlap jobb felső menüsorban található „Vélemények” menüpont alatt tudja megírni véleményét, tapasztalatait az adott termékről. Köszönjük, hogy időt szán ránk és megosztja velünk véleményét! Link: http://verlon.hu/velemenyek

5. Garancia és javítás

Minden termékünkre, a vásárlás időpontjától számított 6 hónap jótállás jár.
Amennyiben megoldható, érdemes a termékek teljes csomagolását és összes tartozékát gondosan megőrizni, azonban ami mindenképpen szükséges, az a számla vagy számlamásolat, amivel a vásárlás tényét és helyét tudja igazolni.
Kérjük, minden esetben keresse fel ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben, vagy üzletünket személyesen. Az első 6 hónapban cégünk feladata a kifogás intézése, 6 hónapon túl a vásárló kifogása rendezéséhez az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat. Szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, kártérítést kell lehetőség szerint 15 napon belül biztosítani. Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben "Reklamációs jegyzőkönyvet" kell kitölteni, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét. A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül fel, a kérdéses termékeket elküldjük független laboratóriumi vizsgálatra, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapítása határozza meg. Amennyiben a szakvélemény azt állítja, hogy a reklamáció nem volt indokolt, a terméket visszajuttatjuk önhöz, a visszaszállítási költséget önnek kell fizetnie.
Panasszal, észrevétellel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésére. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzését szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.

6. Cipő szaküzlet

Cipő szaküzletünk Budapest IV. kerületlében, Újpest központ metróvégállomásnál található, ahol kellemes környezetben szakértő munkatársaink várják. Itt lehetősége van felpróbálni és megvásárolni az összes webáruházban látható termékünket. Üzletünk pontos címéhez és megközelítéséhez kattintson ide! Címünk: 1042 Budapest, Árpád út 86. – VERLON Cipőbolt Link: http://verlon.hu/elerhetoseg
Igen lehetséges, a környező utcákban ingyenes a parkolás.
Természetesen igen, üzletünkben lehetősége van MasterCard (MasterCard Electronic, Maestro) VISA (VISA Electron, VPay) és American Express típusú bankkártyával is fizetni.
Jelenleg OTP egészségpénztári kártyát fogadunk el, de természetesen ki tudunk állítani minden egészségpénztárra elszámolható számlát. Ehhez szükségünk van a pénztár nevére és címére, illetve a pénztártag nevére és azonosítójára (tagsági okiratszám vagy adóazonosító jel).

Kérdése van? Keressen minket!

Telefonon: +36 20 925 3302
(Felhívjuk figyelmét, hogy ügyfélszolgálatunk csak nyitva tartási időben tudja a telefont felvenni, munkaidőn kívül nem. Köszönjük megértését!)

Levélben: Az „Elérhetőség” menüpontban az „Írjon nekünk” űrlap kitöltésével tud nekünk levelet írni.
Személyesen: 1042 Budapest, Árpád út 86. - VERLON cipőbolt

Nyomd meg az entert a keréséshez