Kosár

Gyakori kérdések

Tartalomjegyzék

Szállítás

Mennyibe kerül a szállítási költség?

Magyarország egész területén a szállítási- és csomagolási díj egységesen 1.500 Ft. Utánvétes fizetés esetén 300 Ft utánvét kezelési költséget számolunk fel.

Hogyan szállítják ki a termékeket?

A megrendelt termékeket szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. A GLS a csomag kézbesítésének reggelén SMS értesítést küld a címzettnek, mely tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8-11 óra között), az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz) és a futár telefonszámát, amin egyeztetni lehet a kiszállítással kapcsolatosan.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 és 17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok visszaszállításra kerülnek telephelyünkre.

Hány nap alatt érkezik meg a csomag?

A hétköznapokon 12 óráig leadott megrendeléseket még aznap feldolgozzuk és átadjuk a GLS futárszolgálatnak, ezek általában a következő munkanapon, de legkésőbb két munkanap alatt megérkeznek. A 12 óra után leadott rendeléseket a következő munkanapon küldjük el a futárral, így azok általában kettő, de legkésőbb három munkanap alatt kerülnek kézbesítésre.

Kapok értesítést a futár érkezéséről?

Igen, a csomag kézbesítésének reggelén a GLS futárszolgálat SMS-ben tájékoztatja a címzettet. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8-11 óra között), az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz), és a futár telefonszámát, amin egyeztetni lehet a kiszállítással kapcsolatosan.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 és 17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok visszaszállításra kerülnek telephelyünkre.

Tudok a futárnál fizetni bankkártyával?

Igen, a GLS futárnál készpénz mellett már bankkártyával is lehet fizetni. A bankkártyás fizetés a GLS futároknál található POS terminálokon történik, melyről a címzett bizonylatot kap. A fizetésnél MasterCard, Maestro, Visa, American Express hitelkártyát vagy betéti kártyát fogad el a terminál.

Hogyan vegyem át a csomagot, ha napközben a munkahelyemen tartózkodok?

Kiszállítási címnek megadhatja a munkahelyét is. Ebben az esetben ügyeljen arra, hogyha közvetlen nem Ön veszi át a csomagot a futárszolgálattól, akkor az illetékes személlyel egyeztessen a csomag érkezéséről.

Nem érkezett meg a futár a megadott időpontban, mit tegyek?

Nagy valószínűséggel a késés oka valamilyen forgalmi akadályra vezethető vissza, ezért mindenekelőtt szíves türelmét kérjük. Kérjük, amennyiben szeretné felvenni a kapcsolatot a GLS futárral, hívja az SMS-ben kapott telefonszámot, vagy keresse üzletünket elérhetőségeink egyikén.

Házhoz szállítást kértem, de a kiszállítás napja nem megfelelő, hogyan tudok módosítani?

A kiválasztott időpontot a szállítás megkezdéséig van lehetősége módosítani. Ebben az esetben kérjük minél gyorsabban vegye fel a kapcsolatot velünk, mert ha az áru már kiszállításra került, akkor a GLS futárszolgálattól kapott SMS-ben található telefonszámon lehet szállítási napot módosítani.

Külföldi szállítást is vállalnak?

Van lehetőség Magyarországon kívüli szállításra, azonban az export szállítási költség- és idő országonként eltérő. Az aktuális díjszabásokról kérjük érdeklődjön elérhetőségeink egyikén.

Sérülten, hiányosan kaptam meg a terméket, mi a teendő?

A csomag minden esetben lezárt dobozban érkezik. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár jelenlétében ellenőrizze le, és ha sérült, vetessen fel a kézbesítő által aláírt jegyzőkönyvet, mert csak ebben az esetben tudunk a reklamációval foglalkozni.

Csere és visszaküldés

Cserére van lehetőség?

A cserére az elállás szabályai vonatkoznak, mert online nem lehetséges a termék közvetlen cseréje. A visszaküldött áru ellenőrzése után a vételárat visszautaljuk. Amennyiben méret, fazon, szín vagy egyéb probléma miatt egy másik terméket szeretne, akkor új rendelést kell leadnia, ami egy új adásvételi szerződés létrejöttét jelenti. A visszaküldést a vásárló kérésére cégünk elintézi GLS futárral, melynek díja 1.500 Ft. A csomag átvételét követő 30 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a rendeléstől, amennyiben a termék sértetlen állapotú, nem használt. Elállási szándékát kérjük e-mailben jelezze felénk az info@verlon.hu címen, rendelés azonosító, bankszámlaszám megadásával. A visszaszállítás napjának egyeztetését követően a terméket a GLS futárszolgálattal visszahozatjuk üzletünkbe. A visszaküldött árut ellenőrizzük és ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 30 banki napon belül átutaljuk a megadott bankszámlaszámra. Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket áll módunkban visszafizetni. Kérjük, hogy a terméket mindig az eredeti számlával együtt küldje vissza, lehetőleg sérülésmentes, eredeti csomagolásban. Elállási jog gyakorlása esetén az áru visszaszállításának költsége a Vásárlót terheli, melynek díja 1.500 Ft, ezt levonjuk a visszatérített összegből. A visszaküldeni kívánt terméket személyesen is visszahozhatja budapesti üzletünkbe. Ebben az esetben kérjük hozza magával a vásárlását igazoló eredeti számlát vagy nyugtát, és a helyszínen visszafizetjük a vételárat.

Hogyan tudok elállni a vásárlástól?

A visszaküldést a vásárló kérésére cégünk elintézi GLS futárral, melynek díja 1.500 Ft.

A csomag átvételét követő 30 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a rendeléstől, amennyiben a termék sértetlen állapotú, nem használt. Elállási szándékát kérjük e-mailben jelezze felénk az info@verlon.hu címen, rendelés azonosító, bankszámlaszám megadásával. A visszaszállítás napjának egyeztetését követően a terméket a GLS futárszolgálattal visszahozatjuk üzletünkbe. A visszaküldött árut ellenőrizzük és ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 30 banki napon belül átutaljuk a megadott bankszámlaszámra.

Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket áll módunkban visszafizetni. Kérjük, hogy a terméket mindig az eredeti számlával együtt küldje vissza, lehetőleg sérülésmentes, eredeti csomagolásban. Elállási jog gyakorlása esetén az áru visszaszállításának költsége a Vásárlót terheli, melynek díja 1.500 Ft, ezt levonjuk a visszatérített összegből. A visszaküldeni kívánt terméket személyesen is visszahozhatja budapesti üzletünkbe. Ebben az esetben kérjük hozza magával a vásárlását igazoló eredeti számlát vagy nyugtát, és a helyszínen visszafizetjük a vételárat.

Mit az az elállási jog?

Az elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) azt jelenti, hogy Fogyasztó az internetes vásárlástól jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphet és a termék visszaküldése esetén kérheti az Eladótól az általa kifizetett vételár és szállítási költség visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy Fogyasztónak a vásárlás előtt nem volt lehetősége a termék megvizsgálására és kipróbálására, továbbá, hogy kizárólag az Eladó által meghatározott információkra támaszkodhatott a vásárlás előtt. Fogyasztó a termék átvételének napjától számított 14 naptári napon belül élhet elállási jogával. További információkat az Európai Fogyasztói Központ oldalán olvashat.

Az üzletbe is visszavihetem a webáruházban rendelt terméket?

Van lehetősége a visszaküldeni kívánt terméket személyesen visszajuttatni budapesti üzletünkbe. Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket áll módunkban visszavenni. Kérjük hozza magával a vásárlást igazoló eredeti számlát vagy nyugtát, és a helyszínen lebonyolítjuk a cserét vagy pénzvisszafizetést. Címünk: 1042 Budapest, Árpád út 90-92.

Meggondoltam magam, lemondhatom a megrendelésemet?

Amennyiben meggondolta magát a rendelésével kapcsolatosan, visszavonhatja azt a kiszállítás előtt. Tanácsoljuk, hogy minél gyorsabban vegye fel a kapcsolatot velünk elérhetőségeink egyikén, mert ha az áru már kiszállításra került, akkor a rendelés lemondására is a 14 napos elállás szabályai vonatkoznak.

Nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem. Mi a teendőm?

Amennyiben nem azt kapta, ami a megrendelés visszaigazolásban szerepel akkor, kérjük mielőbb jelezze felénk reklamációs igényét elérhetőségeink egyikén, és a csomagot a GLS futárszolgálattal visszaszállítjuk ellenőrzésre. Amennyiben reklamációja valósnak bizonyul, a saját költségünkön csereterméket küldünk vagy visszafizetjük a vételárat.

Használt terméket visszavesznek?

Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket veszünk vissza eredeti csomagolásban, a vásárlást igazoló számlával vagy nyugtával mellékelve. Ennek okán kérjük, hogy először otthonában próbálja fel a terméket, mert utcán használt terméket nem áll módunkban visszavenni vagy cserélni. Elállás esetén cégünk követelheti a vásárlótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő értékcsökkenés megtérítését.

Rendelés

Rendeléshez szükséges regisztrálni?

Rendelés leadásakor rendszerünk automatikusan létrehozza felhasználói fiókját, amiről e-mail értesítést is küldünk. A kapott felhasználónév, jelszó párossal az oldal tetején található „Fiókom” menüpontban bármikor be tud lépni felhasználói fiókjába, ahol módosíthatja személyes adatait, szállítási- és számlázási címeit, illetve megtekintheti korábbi rendeléseit. Meglévő fiókjába bejelentkezve a rendelés gyorsabb, mert a rendszer automatikusan kitölti szállítási adatait.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Házhoz szállítás esetén kétféle fizetési mód közül választhat: utánvét és online bankkártyás fizetés. Utánvét esetén a GLS futárnak kell fizetni a csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával. A bankkártyás fizetés a GLS futároknál található POS terminálokon történik, melyről a címzett bizonylatot kap. A fizetésnél MasterCard, Maestro, Visa, American Express kártyát fogad el a POS terminál. Üzletünkben történő személyes átvételkor a helyszínen fizethet készpénzben vagy bankkártyával.

Személyesen is átvehetem a megrendelésem az üzletben?

Természetesen van lehetőség személyes átvételre budapesti üzletünkben. Ehhez a pénztár oldalon az „Átvétel üzletben” szállítási módot kell kiválasztania. A rendelés elküldése után értesíteni fogjuk telefonon és e-mailben a termék átvételének idejéről. Személyes átvétel esetén a szállítási költség ingyenes, a termék vételárát üzletünkben fizetheti ki készpénzben vagy bankkártyával.

Telefonon is meg tudom rendelni a kiválasztott terméket?

Van lehetőség telefonos renedelésre, ebben az esetben keresse üzletünket a +36 20 413 5588 számon, és munkatársaink felveszik rendelését. Szükség lesz a rendelni kívánt termék cikkszámára és méretére, valamint személyes adataira, szállítási- és számlázásí címére. A telefonos rendelés rögzítésre kerül rendszerünkben, erről rendelés visszaigazoló e-mailt küldünk.

Módosítani szeretném rendelésem, mi a teendőm?

Abban az esetben, ha nem a megfelelő terméket rendelte, módosíthatja azt a kiszállítás előtt. Tanácsoljuk, hogy minél gyorsabban vegye fel a kapcsolatot velünk elérhetőségink egyikén, mert ha a csomag már kiszállításra került, akkor a módosításra is a visszaszállítás szabályai vonatkoznak.

Nem kaptam visszaigazoló email-t a rendelésemről.

Sikeres rendeléséről minden esetben küldünk visszaigazoló e-mailt, ez jelzi, hogy rendelését megkaptuk és feldolgozás alatt áll. Abban az esetben, ha nem kapott visszaigazolást, valószínűleg nem jól adta meg az e-mail címét. Néhány levelező rendszer (Gmail, Freemail) a „Spam” kéretlen levelek mappába teszi a visszaigazoló levelet, így érdemes elsőként ezeket a mappákat is leellenőrizni. Ha továbbra sem találja, kérjük, keressen minket elérhetőségeink egyikén.

Információt kérnék a rendelésemről!

Örömmel adunk információt rendelésével kapcsolatban, ehhez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, és készséggel segítünk. Elérhetőségeinket megtalálja itt.

Nem tudok bejelentkezni, mert elfelejtettem a jelszavam. Mi a teendőm?

Ez esetben új jelszót kell beállítania fiókjához. Ehhez kattintson a „Fiókom” menüpont Belépés szekciójának alján található „Elfelejtettem a jelszavam” menüpontra. Ezután adja meg e-mail címét vagy felhasználó nevét amivel regisztrált oldalunkra. Ha sikeresen megadta, a rendszerünk automatikusan elküldi az e-mail címére a jelszó visszaállításával kapcsolatos információkat. Amennyiben nem találja a jelszó visszaállítására küldött e-mailünket, kérjük, ellenőrizze a kéretlen levelek/spam mappát a levelezőrendszerében.

Termékek

Hogyan tudom megállapítani a méretemet?

Termékeink többségénél megtalálható a „Mérettáblázat” fül, ahol az adott termék pontos méretein túl, a szakszerű méretvételről is talál leírást. Ha még ezek után sem biztos a méretében, akkor nyugodtan keressen minket elérhetőségink egyikén, és készséggel segítünk.

A webáruházban található termékek megvásárolhatók személyesen is?

Természetesen igen, üzletünkben szakértő munkatársaink várják szeretettel.  Itt lehetősége van felpróbálni és megvásárolni az összes webáruházban látható termékünket. Címünk: 1042 Budapest, Árpád út 90-92. Üzletünk megközelítéséhez és nyitva tartási idejéhez kattintson ide!

Az általam kiválasztott termékből nem találtam a számomra megfelelő méretet. Van rá esély, hogy mégis legyen belőle?

Érdemes elérhetőségeink egyikén érdeklődni, mert az esetlegesen lefogyott, de még a webáruházban megtalálható termékek esetében előfordulhat, hogy tudunk méretet biztosítani. Ilyenkor megpróbáljuk beszerezni a terméket, így várhatóan hosszabb szállítási időre kell számítani. Amint megérkezik a termék, a megadott elérhetősége egyikén felkeressük, és tájékoztatjuk a várható kiszállítás időpontjáról.

Azonosak -e az árak az üzletben és a webáruházban?

Igen, az árak megegyeznek, nincs külön díjszabás webáruházunkban.

Hol tudok értesülni akciókról, újdonságokról és nyereményjátékokról?

Hírlevelünkre feliratkozva, valamint Facebook és Instagram oldalunkat követve első kézből értesülhet újdonságainkról, akcióinkról és promócióinkról. Heti hírlevelünkre a kezdőoldal alján található „Hírlevél feliratkozás” mezőben név és e-mail cím megadásával tud feliratkozni.

Be tudnak szerezni olyan terméket, ami nem található a webáruházban?

Érdemes ügyfélszolgálatunkon érdeklődni, mert előfordulhat, hogy be tudunk szerezni olyan terméket, ami nem található webáruházunkban. Ebben az esetben a terméket megrendeljük a gyártótól, ilyenkor terméktől függően várhatóan több napos szállítási időre kell számítani. Ekkor a megadott elérhetősége egyikén felkeressük és tájékoztatjuk a várható szállítási időpontról.

Nem találtam meg minden információt a leírásban egy adott termékről. Mi a teendőm?

Amennyiben webldalunkon található termék leírásban nem talált meg minden információt, akkor elsősorban azt javasoljuk, hogy keresse fel üzletünket elérhetőségeink egyikén, és készséggel nyújtunk bővebb tájékoztatást a termékről.

Szeretném elmondani egy termékről a véleményemet. Hol tudom ezt megtenni?

Véleményét, tapasztalatait az adott termékről megírhatja nekünk e-mailben az info@verlon.hu címre. Köszönjük, hogy időt szakít ránk és megosztja véleményét!

Garancia, javítás, csere

Hány hónap szavatosság (garancia) jár a termékekre?

A szavatosság (köznyelvben garancia) minden termékünkre a vásárlástól számított 12 hónapon belül gyári garanciát biztosít. A szavatosság kizárólag gyártási hibákra terjed ki, tartós, természetes használatból eredő kopás, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákra nem érvényesíthető a szavatossági jog.

A vásárlástól számított 12 hónapon túl, szavatossági igény érvényesítésekor már a vásárlónak kell bizonyítania szakértői véleménnyel, hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt a termékben (gyártási hiba), és azt nem tartós, természetes használatból eredő kopás vagy rendeltetésellenes használat okozta.

Termék reklamáció esetén mit tegyek?

A szavatosság (köznyelvben garancia) azokra a gyártási hibákra terjed ki, amelyek feltehetően már vásárláskor benne rejlettek az eladott termékben. Természetes használatból eredő kopás, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákra nem érvényesíthető a szavatossági jog. A szavatosság a vásárlástól számított 12 hónapon belül gyakorlatilag gyári garanciát biztosít a termékre. Vásárlónak a hibát haladéktalanul be kell jelenteni a vásárlást igazoló nyugta vagy számla, illetve a termék márkaüzletünkbe történő visszajuttatásával.

Cégünk minden esetben jegyzőkönyvet vesz fel, bevizsgálja a terméket, és 5 munkanapon belül érdemi választ ad. Gyártási hiba esetén első körben ingyen megjavítjuk vagy kicseréljük a terméket. Jelentéktelen hiba esetén pénvisszafizetésre nincs lehetőség. Ha a javítás vagy csere nem lehetséges, cégünk visszatéríti a vételárát 8 napon belül. A vásárlás napjától számított 12 hónapon túl, szavatossági igény érvényesítésekor már a vásárlónak kell bizonyítania szakértői véleménnyel, hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt a termékben (gyártási hiba), és azt nem tartós, természetes használatból eredő kopás vagy rendeltetésellenes használat okozta.

Mit szükséges megőriznem a szavatosság (garancia) érvényesítéséhez?

Amennyiben megoldható, érdemes a termékek teljes csomagolását és összes tartozékát gondosan megőrizni, azonban ami mindenképpen szükséges, az a nyugta vagy számla vagy ezek másolata, amivel a vásárlás tényét és helyét tudja igazolni.

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Panasszal, észrevétellel kapcsolatban üzletünk készséggel áll rendelkezésére. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzését szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, üzletünkkel kapcsolatban elérhetőségeink egyikén.

Üzlet

Hol található a VERLON Cipőszaküzlet?

Üzletünk Budapest IV. kerületében az Árpád út 88. szám alatt található. Elérhetőség, megközelítés, nyitvatartás

Lehet autóval parkolni az üzlet környékén?

Az üzlet környező utcáiban ingyenes, kényelmes parkolási lehetőség van. Elérhetőség, megközelítés, nyitvatartás

Fizethetek bankkártyával az üzletben?

Természetesen igen, üzletünkben lehetősége van MasterCard (MasterCard Electronic, Maestro) VISA (VISA Electron, VPay) és American Express típusú bankkártyával is fizetni.

SZÉP kártyát elfogadnak?

SZÉP kártyát nem fogadunk el márkaüzletünkben.

További kérdése van? Keressen minket!