Budapesti öltönyház:

Olasz
stílus

Német minőség

Széles
választék

Öltönyházunkban

Méretre
igazítás

Mesterszabóval

Kosár

Üres

Gyakori kérdések

 

Kérdése van? Telefonáljon!

Információs vonal: +36(20) 925-3302
Hétfő-Péntek: 9.00-18.00 - Szombat: 8.00-16.00
 

Mi történik akkor, ha nem jó a kapott méret?

Semmi probléma, azonnal kicseréljük vagy kérésére visszafizetjük a teljes vételárat, kiszállítási költséggel együtt. 100% pénzvisszafizetési garanciánkkal kockázat nélkül vásárolhat. 24 órás expressz méretcsere szolgáltatásunkkal, egy munkanapon belül kicseréljük a nem megfelelő méretet. Önnek semmi dolga, csak jelezze felénk a méretcsere igényét, majd csomagolja vissza az árut a kapott dobozba. A GLS futárszolgálat egy munkanapon belül felkeresi Önt a megadott címen - ez lehet akár a munkahelye is -, átadja az új méretet, és egyúttal elhozza a régit. Ilyen egyszerű! Nem kell postára mennie, cipekednie, és magas összeget fizetnie csomagfeladásért. Spóroljon időt, pénzt méretcsere szolgáltatásunkkal.
Visszaszállítás esetén (méret csere, elállás jog gyakorlása) a jogszabály szerint a vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Webáruházunk a GLS futárszolgálat partnere, ezért nálunk a visszaszállítás ára pénztárca kímélő 1.500 Ft (postai feladás 2000-3000 Ft között van), ráadásul ki se kell mozdulnia, hiszen a futár az Ön által megadott címre megy a csomagért.
Kérjük, visszaszállítás előtt minden esetben vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 (20) 925-3302-es ügyfélszolgálati számon, hogy tudjunk küldeni GLS futárt a csomagért.
Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket veszünk vissza eredeti csomagolásban, számlával mellékelve!
Vissza a lap tetejére >

 

Mi történik akkor, ha nem tetszik a kapott termék?

Semmi probléma, azonnal kicseréljük vagy kérésére visszafizetjük a teljes vételárat, kiszállítási költséggel együtt. 100% pénzvisszafizetési garanciánkkal kockázat nélkül vásárolhat. 24 órás expressz méretcsere szolgáltatásunkkal, egy munkanapon belül kicseréljük a nem megfelelő méretet. Önnek semmi dolga, csak jelezze felénk a méretcsere igényét, majd csomagolja vissza az árut a kapott dobozba. A GLS futárszolgálat egy munkanapon belül felkeresi Önt a megadott címen - ez lehet akár a munkahelye is -, átadja az új méretet, és egyúttal elhozza a régit. Ilyen egyszerű! Nem kell postára mennie, cipekednie, és magas összeget fizetnie csomagfeladásért. Spóroljon időt, pénzt méretcsere szolgáltatásunkkal.
Visszaszállítás esetén (méret csere, elállás jog gyakorlása) a jogszabály szerint a vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Webáruházunk a GLS futárszolgálat partnere, ezért nálunk a visszaszállítás ára pénztárca kímélő 1.500 Ft (postai feladás 2000-3000 Ft között van), ráadásul ki se kell mozdulnia, hiszen a futár az Ön által megadott címre megy a csomagért.
Kérjük, visszaszállítás előtt minden esetben vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 (20) 925-3302-es ügyfélszolgálati számon, hogy tudjunk küldeni GLS futárt a csomagért.
Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket veszünk vissza eredeti csomagolásban, számlával mellékelve!
Vissza a lap tetejére >

 

Hogyan tudom megállapítani a méretemet?

Egyszerűen megállapíthatja pontos méretét. Ha nem ismeri még az adott márka méretezését, akkor minden termékünknél talál méret segítséget, amely mérettáblázat és hozzá tartozó részletes leírás által nyújt segítséget. Ha még ezek után sem biztos a méretében, akkor nyugodtan hívja ügyfélszolgálatunkat és munkatársaink mindenben segíteni fognak.
Vissza a lap tetejére >

 

Az általam kiválasztott termékből nem találtam a számomra megfelelő méretet. Van rá esély, hogy mégis legyen belőle?

Érdemes ügyfélszolgálatunkon érdeklődni, mert az esetlegesen lefogyott, de még a webáruházban megtalálható termékek esetében előfordulhat, hogy tudunk méretet biztosítani. Ebben az esetben az árut berendeljük a forgalmazótól, ilyenkor terméktől függően várhatóan több napos szállítási időre kell számítani. Ekkor a megadott elérhetősége egyikén felkeressük és tájékoztatjuk a várható szállítási időpontról.
Vissza a lap tetejére >

 

A webáruházban található termékek megtekinthetőek élőben?

Természetesen, a termékeink nem csak webáruházunkból vásárolhatóak meg. Cipőüzletünkben és férfi ruhaszalonunkban szakértő kollégáink várják régi és új vevőinket. Itt lehetősége van felpróbálni összes termékünket.
Vissza a lap tetejére >

 

Mennyibe kerül a szállítási költség?

Futárszolgálat: 20.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes. 20.000 Ft alatt a szállítási költség mindössze 990,-Ft.

Vissza a lap tetejére >

 

Hogyan vegyem át a csomagot, ha napközben a munkahelyemen tartózkodok?

Ügyeljen arra, hogy ha közvetlen nem Ön veszi át a csomagot a futárszolgálattól, akkor az illetékes személlyel egyeztessen a csomag érkezéséről.
Vissza a lap tetejére >

 

Milyen napszakban számíthatok a futárszolgálatra?

A futárszolgálat 9 és 17 óra között szállítja házhoz a csomagot. Amennyiben csak egy adott időben tartózkodik otthon, a megjegyzés rovatba kérjük tüntesse fel, mi ezt feltüntetjük a csomagján és a futár megpróbálja a kért időközben kikézbesíteni a csomagot.
Vissza a lap tetejére >

 

A sikeres rendelést követően hány nap múlva kézbesítik a csomagot?

A hétköznapokon 14:00 óráig leadott megrendeléseket még aznap postázzuk, ezek a következő munkanapon megérkeznek. A 14:00 után leadott rendeléseket a következő munkanapon küldjük el.
Vissza a lap tetejére >

 

Sérült csomagot kaptam a kézbesítéskor

A csomag minden esetben lezárt dobozban érkezik. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár jelenlétében leellenőrizni, és ha sérült, vetessen fel a kézbesítő által aláírt jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot.
Vissza a lap tetejére >

 

Hibás terméket kaptam, mi a teendő ilyenkor?

A csomag minden esetben lezárt dobozban érkezik. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár jelenlétében leellenőrizni, és ha sérült, vetessen fel a kézbesítő által aláírt jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot.
Vissza a lap tetejére >

 

Hány hónap garancia jár a termékekre?

Minden termékünkre 6 hónap teljes körű garancia jár.
Vissza a lap tetejére >

 

Garanciális meghibásodás esetén mit tegyek?

Ha az áruval garanciális problémája lenne, a következőek szerint kell eljárnia. Csomag tartalma és feladása a következő legyen: Kitöltve a "Garanciális Űrlap"dokumentum. Eredeti nyugta vagy számla. Csomagot ajánlva adja fel, az utánvételes csomagokat nem vesszük át. Koszos termékeket higiéniai okokból nem veszünk át. A szavatossági igény a vásárlást követő 2 éven belül, ha a meghibásodás hibás teljesítésből ered. Az első 6 hónapban a Kisznyér és Tsa Kft. feladata a kifogás intézése, 6. hónapon túl a vásárló kifogása rendezéséhez az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat. Szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, kártérítést kell lehetőség szerint 15 napon belül biztosítani. Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben "Garanciális Űrlapot" kell kitölteni, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét. A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül fel, a kérdéses termékeket elküldjük független laboratóriumi vizsgálatra, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapítása határozza meg. Amennyiben a szakvélemény azt állítja, hogy a reklamáció nem volt indokolt, a terméket visszajuttatjuk önhöz, a visszaszállítási költséget önnek kell fizetnie.

Garanciális Űrlap dokumentum [doc] [pdf]
Vissza a lap tetejére >

 

Nem a megfelelő terméket rendeltem a webáruházból, van lehetőségem módosítani?

Abban az esetben, ha nem a megfelelő terméket rendelte, módosíthatja azt a kiszállítás előtt. Tanácsoljuk, hogy minél gyorsabban vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mert ha az áru már kiszállításra került, akkor a módosításra is a 8 napos elállás szabályai vonatkoznak. Ez esetben a szállítási költség a vásárlót terheli.

Visszaszállítás esetén (méret csere, elállás jog gyakorlása) a jogszabály szerint a vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Webáruházunk a GLS futárszolgálat partnere, ezért nálunk a visszaszállítás ára pénztárca kímélő 1.500 Ft (postai feladás 2000-3000 Ft között van), ráadásul ki se kell mozdulnia, hiszen a futár az Ön által megadott címre megy a csomagért.

Kérjük, visszaszállítás előtt minden esetben vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 (20) 925-3302-es ügyfélszolgálati számon, hogy tudjunk küldeni GLS futárt a csomagért.
Vissza a lap tetejére >

 

Vissza akarom vonni a rendelésemet, milyen módon tudom ezt megtenni?

Amennyiben tévesen adta fel rendelését, visszavonhatja azt a kiszállítás előtt. Tanácsoljuk, hogy minél gyorsabban vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mert ha az áru már kiszállításra került, akkor a visszavonásra is a 8 napos elállás szabályai vonatkoznak. Ez esetben a szállítási költség a vásárlót terheli.
Vissza a lap tetejére >

 

Nem kaptam visszaigazoló email- t a rendelésemről.

Sikeres rendeléséről minden esetben küldünk visszaigazoló e-mailt, ez jelzi, hogy rendelését megkaptuk és feldolgozás alatt áll. Abban az esetben, ha nem kapott visszaigazolást, valószínűleg nem jól adta meg e-mail címét. Ügyfélszolgálatunkon érdemes érdeklődni a rendelése felől.

Vissza a lap tetejére >

 

Mikor kell a megrendelt csomagot kifizetnem?

Postai utánvét esetén a csomagot a rendelésnél megadott szállítási címen, a futárszolgálat munkatársának kell készpénzben kifizetnie. Személyes átvételkor üzletünkben személyesen fizethet. Itt lehetősége van készpénzzel vagy bankkártyával is fizetnie.
Vissza a lap tetejére >

 

Lehetséges az elektronikus (bankkártyás) fizetés?

Igen lehetséges, webáruházunkban a Kereskedelmi és Hitelbank biztonságos rendszerén keresztül vásárolhat bankkártyával. A feltételekről bővebb tájékoztatást az Általános Szerződési Feltételekben kaphat.
Vissza a lap tetejére >

 

Telefonon is meg tudom rendelni a kiválasztott terméket?

Természetesen telefonon is le tudja adni rendelését, ebben az esetben felvesszük az adatait és tájékoztatjuk a rendelés pontos menetéről.
Vissza a lap tetejére >

 

Öltönyt vásárolhatok a webáruházból?

Öltönyt rendelhet webáruházunkból is, tapasztalataink alapján ezt csak akkor tegye, ha a kiválasztott termék márkáját jól ismeri szabásilag. Öltönyszalonunkból szakképzet eladóink segítik kiválasztani a legideálisabb fazonú és árnyalatú öltönyt, valamint mesterszabónk által díjtalanul méretére is igazítjuk, így akár 10.000 forintot is megtakaríthat.
Vissza a lap tetejére >

 

Fel szeretnék iratkozni a hírlevél listára

Feliratkozáshoz nevét és email címét kell megadnia valamint kiválasztania, hogy miről szeretne értesülni (női cipő, férfi cipő, férfi divat/öltöny).
Vissza a lap tetejére >

 

Módosítani szeretném a hírlevél listámat

Feliratkozását egyszerűen módosíthatja, a tőlünk kapott hírlevél alján található link segítségével.
Vissza a lap tetejére >

 

Le szeretnék iratkozni a hírlevél listáról

Amennyiben nem kíván a továbbiakban-e-mailben értesítéseket kapni, a tőlünk kapott hírlevél alján található linken bármikor leiratkozhat.
Vissza a lap tetejére >