Gyakori kérdések

 

Kérdése van? Telefonáljon!

Információs vonal: +36(20) 925-3302
Hétfő-Péntek: 9.00-18.00 - Szombat: 8.00-16.00
 

Mi a teendő akkor, ha nem jó a megrendelt cipő mérete?

Semmi probléma, expressz méret csere szolgáltatásunkkal egy munkanap alatt kicseréljük a cipőt. Amennyiben nem jó méret kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és készséggel a rendelkezésére állunk.
Expressz méret csere szolgáltatásunk esetén egy munkanapon belül futárszolgálattal eljuttatjuk Önhöz az új méretet és egyúttal elhozzuk a régit. Nem kell postára mennie, cipekednie, és magas összeget fizetnie csomagfeladásért a postán.

Önnek nincs más dolga, csak csomagolja vissza a cipőt eredeti dobozába, ezután a kapott kartondobozba, végül ragassza le. A garancia miatt a számlát mindenképpen tartsa meg. Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket cserélünk eredeti csomagolásban! Ennek okán kérjük, hogy először a szobában próbálja fel új cipőjét, mert utcán használt cipőt nem tudunk visszavenni. Cégünk a GLS futárszolgálat partnere, ezért az expressz méret cserét gyorsan és kedvező árban tudjuk lebonyolítani, melyenk díja pénztárca kímélő 1.500 Ft.
Vissza a lap tetejére >

 

Mi a teendő akkor, ha vissza szeretném küldeni a cipőt?

A vissza küldésre is a 14 napos elállás szabályai vonatkoznak.

A vásárló a szerződéstől 8 munkanapon belül (beleértve a 8. munkanapot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezik. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A fogyasztó az elállási nyilatkozatát az ügyfélszolgálati telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti cégünkkel. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt a Kisznyér és Társa Kft. nem teljesít. Elállás esetén cégünk követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

Az elállási jog gyakorlása üzleteinkben lehetséges, vagy futárszolgálat igénybevételével, cégünk címére történő visszajuttatással. Visszaszállítás esetén kérjük, minden esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, mert cégünk a GLS futárszolgálat partnere, ezért a visszaszállítást gyorsan és kedvező árban tudjuk lebonyolítani. A visszaszállítás ára pénztárca kímélő 1.500 Ft, ráadásul cipekednie sem kell, hiszen a futár az Ön által megadott címre megy a csomagért. Az elállási jog gyakorlása esetén az Verlon Cipőbolt a vásárló által kifizetett összeget a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszautalja az Ügyfél részére.
Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket veszünk vissza eredeti csomagolásban, számlával mellékelve. Ennek okán kérjük, hogy először a szobában próbálja fel új cipőjét, mert utcán használt cipőt nem tudunk visszavenni.
Vissza a lap tetejére >

 

Mit jelent a 100% pénzvisszafizetési garancia?

100% pénzvisszafizetési garanciánkkal kockázat nélkül vásárolhat. A csomag kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül visszaküldheti nekünk a cipőt, aminek visszafizetjük a teljes vételárát. Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket veszünk vissza eredeti csomagolásban, számlával mellékelve.
Vissza a lap tetejére >

 

Használt terméket visszavesznek?

Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket veszünk vissza eredeti csomagolásban, számlával mellékelve. Ennek okán kérjük, hogy először a szobában próbálja fel új cipőjét, mert utcán használt cipőt nem tudunk visszavenni vagy cserélni.
Vissza a lap tetejére >

 

Hogyan tudom megállapítani a méretemet?

Minden termékünknél talál méret segítséget, amely mérettáblázat és hozzá tartozó részletes leírás által nyújt segítséget. Ha még ezek után sem biztos a méretében, akkor nyugodtan hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 (20) 925-3302-es telefonszámon és készséggel segítünk a méret megállapításában.
Vissza a lap tetejére >

 

A webáruházban található termékek megvásárolhatók személyesen is?

Természetesen igen, cipőüzletünkben szakértő munkatársaink várják. Itt lehetősége van felpróbálni és megvásárolni az összes termékünket.
Vissza a lap tetejére >

 

Az általam kiválasztott termékből nem találtam a számomra megfelelő méretet. Van rá esély, hogy mégis legyen belőle?

Érdemes ügyfélszolgálatunkon érdeklődni, mert az esetlegesen lefogyott, de még a webáruházban megtalálható termékek esetében előfordulhat, hogy tudunk méretet biztosítani. Ebben az esetben az árut megrendeljük a gyártótól, ilyenkor terméktől függően várhatóan több napos szállítási időre kell számítani. Ekkor a megadott elérhetősége egyikén felkeressük és tájékoztatjuk a várható szállítási időpontról.
Vissza a lap tetejére >

 

Azonosak -e az árak az üzletben és a webáruházban?

Természetesen igen, azonosak az árak, nincs külön díjszabás webáruházunkban.
Vissza a lap tetejére >

 

Hol tudok értesülni akciókról, újdonságokról és nyereményjátékokról?

Hírlevelünkre feliratkozva és facebook oldalunkat követve azonnal értesülni tud akcióinkról, újdonságainkról és nyereményjátékainkról.
Vissza a lap tetejére >

 

Be tudnak szerezni olyan terméket, ami nem található a webáruházban?

Érdemes ügyfélszolgálatunkon érdeklődni, mert előfordulhat, hogy be tudunk szerezni olyan terméket, ami nem található webáruházunkban. Ebben az esetben a terméket megrendeljük a gyártótól, ilyenkor terméktől függően várhatóan több napos szállítási időre kell számítani. Ekkor a megadott elérhetősége egyikén felkeressük és tájékoztatjuk a várható szállítási időpontról.
Vissza a lap tetejére >

 

Nem találtam meg minden információt a leírásban egy adott termékről. Mi a teendőm?

Amennyiben internetes oldalunkon található részletes leírásban nem talált meg minden információt a termékről, akkor elsősorban azt javasoljuk, hogy keresse fel ügyfélszolgálatunkat, ahol készséggel nyújtunk bővebb tájékoztatást a termékről.
Vissza a lap tetejére >

 

Szeretném elmondani egy termékről a véleményemet. Hol tudom ezt megtenni?

A jobb felső menüsroban található vélemények menüpont alatt tudja mergírni véleményét, tapasztalatait az adott termékről. Köszönjük, hogy időt szán ránk és megosztja velünk véleményét!
Vissza a lap tetejére >

 

Szeretnék valakit meglepni Verlon Ajándék kártyával. Van erre lehetőség?

Természetesen igen, az ajándék kártyákról ügyfélszolgálatunkon tájékozódhat részletesen.
Vissza a lap tetejére >

 

Mennyibe kerül a szállítási költség?

20.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási- és csomagolási díjat cégünk átvállalja, tehát Önnek ingyenes. 20.000 Ft alatt a szállítási- és csomagolási költség mindössze 990 Ft.
Vissza a lap tetejére >

 

Hogyan szállítják ki a termékeket?

Cégünk termékeit a GLS futárszolgálat juttatja el a címre egy munkanap alatt. Minden kiszállítás előtt telefonon egyeztetünk Önnel a házhoz szállítás napjáról. A kiszállítás napján a GLS futárszolgálat SMS-ben tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban, és egy telefonszámot, amin egyeztetni lehet a kiszállítással kapcsolatosan.
Vissza a lap tetejére >

 

A sikeres rendelést követően hány nap múlva kézbesítik a csomagot?

A hétköznapokon 15 óráig leadott megrendeléseket még aznap postázzuk, ezek a következő munkanapon megérkeznek. A 15 óra után leadott rendeléseket a következő munkanapon küldjük el.
Vissza a lap tetejére >

 

Kapok értesítést a kiszállítás napján a futár érkezéséről?

Természetesen igen, a kiszállítás napján a GLS futárszolgálat SMS-ben tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban, és egy telefonszámot, amin egyeztetni lehet a kiszállítással kapcsolatosan.
Vissza a lap tetejére >

 

Tudok a futárnál fizetni bankkártyával?

Sajnos nem, a futárnak csak készpénzben lehet fizetni.
Vissza a lap tetejére >

 

Hogyan vegyem át a csomagot, ha napközben a munkahelyemen tartózkodok?

Kiszállítási címnek nyugodtan kérheti a munkahelyét is. Ebben az esetben ügyeljen arra, hogyha közvetlen nem Ön veszi át a csomagot a futárszolgálattól, akkor az illetékes személlyel egyeztessen a csomag érkezéséről.
Vissza a lap tetejére >

 

Nem érkezett meg a futár a megadott időpontban, mit tegyek?

Nagy valószínűséggel a késés oka valamilyen forgalmi akadályra vezethető vissza, ezért mindenek előtt szíves türelmét kérjük. Kérjük, amennyiben szeretné felvenni a kapcsolatot a GLS futárral, hívja az SMS-ben kapott telefonszámot, vagy a küldött automatikus levélben megtalálható számok valamelyikén a GLS futárszolgálatot.
Vissza a lap tetejére >

 

Sérülten, hiányosan kaptam meg a terméket, mi a teendő?

A csomag minden esetben lezárt dobozban érkezik. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár jelenlétében ellenőrizze le, és ha sérült, vetessen fel a kézbesítő által aláírt jegyzőkönyvet, mert csak ebben az esetben tudunk a reklamációval foglalkozni.
Vissza a lap tetejére >

 

Telefonon is meg tudom rendelni a kiválasztott terméket?

Természetesen igen, telefonon is 1 perc alatt megrendelheti termékeinket, ebben az esetben kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat és készséggel segítségére leszünk.
Vissza a lap tetejére >

 

Hogyan állhatok el a vásárlástól?

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 8 munkanapon belül (beleértve a 8. munkanapot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezik. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A fogyasztó az elállási nyilatkozatát az ügyfélszolgálati telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti cégünkkel. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia. Az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt a Kisznyér és Társa Kft. nem teljesít. Elállás esetén cégünk követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.
Az elállási jog gyakorlása üzleteinkben lehetséges, vagy futárszolgálat igénybevételével, cégünk címére történő visszajuttatással. Visszaszállítás esetén kérjük, minden esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, mert cégünk a GLS futárszolgálat partnere, ezért a visszaszállítást gyorsan és kedvező árban tudjuk lebonyolítani, melynek ára pénztárca kímélő 1.500 Ft, ráadásul cipekednie sem kell, hiszen a futár az Ön által megadott címre megy a csomagért. Az elállási jog gyakorlása esetén az Verlon Cipőbolt a vásárló által kifizetett összeget a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszautalja az Ügyfél részére.
Csak sértetlen állapotú, nem használt terméket veszünk vissza eredeti csomagolásban, számlával mellékelve. Ennek okán kérjük, hogy először a szobában próbálja fel új cipőjét, mert utcán használt cipőt nem tudunk visszavenni.
Vissza a lap tetejére >

 

Meggondoltam magam, lemondhatom a megrendelésemet?

Amennyiben meggondolta magát a rendelésével kapcsolatosan, visszavonhatja azt a kiszállítás előtt. Tanácsoljuk, hogy minél gyorsabban vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mert ha az áru már kiszállításra került, akkor a visszavonásra is a 14 napos elállás szabályai vonatkoznak. Visszaszállítás esetén (méret csere, elállás jog gyakorlása) a jogszabály szerint a vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Visszaszállítás esetén kérjük, minden esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, mert cégünk a GLS futárszolgálat partnere, ezért a visszaszállítást gyorsan és kedvező árban tudjuk lebonyolítani, melynek ára pénztárca kímélő 1.500 Ft, ráadásul cipekednie sem kell, hiszen a futár az Ön által megadott címre megy a csomagért.
Vissza a lap tetejére >

 

Nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem. Mi a teendőm?

Amennyiben nem azt kapta, amit rendelt tőlünk akkor, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal telefonon a kapcsolatot és futárt küldünk érte. Amennyiben valóban más terméket küldtünk, a szállítási költség természetesen nem Önt fogja terhelni.
Vissza a lap tetejére >

 

Módosítani szeretném rendelésem, mi a teendőm

Abban az esetben, ha nem a megfelelő terméket rendelte, módosíthatja azt a kiszállítás előtt. Tanácsoljuk, hogy minél gyorsabban vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mert ha az áru már kiszállításra került, akkor a módosításra is a 14 napos elállás szabályai vonatkoznak. Visszaszállítás esetén kérjük, minden esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, mert cégünk a GLS futárszolgálat partnere, ezért a visszaszállítást gyorsan és kedvező árban tudjuk lebonyolítani. A visszaszállítás ára pénztárca kímélő 1.500 Ft (postai feladás esetén 2000-3000 Ft), ráadásul cipekednie sem kell, hiszen a futár az Ön által megadott címre megy a csomagért.
Vissza a lap tetejére >

 

Megrendelés esetén milyen fizétési módok közül választhatok?

Házhozszállítás esetén kétféle fizetési mód közül választhat: utánvét és online bankkártyás fizetés. Utánvét esetén a futárnak kell készpénzben fizetni kiszállításkor.
Vissza a lap tetejére >

 

Házhoz szállítást kértem, de a kiszállítás napja nem megfelelő, hogyan tudok módosítani?

A kiválasztott időpontot a szállítás megkezdéséig van lehetősége módosítani. Kérjük, ebben az esetben keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon és készséggel állunk rendelkezésére.
Vissza a lap tetejére >

 

Nem kaptam visszaigazoló email- t a rendelésemről.

Sikeres rendeléséről minden esetben küldünk visszaigazoló e-mailt, ez jelzi, hogy rendelését megkaptuk és feldolgozás alatt áll. Abban az esetben, ha nem kapott visszaigazolást, valószínűleg nem jól adta meg e-mail címét. Kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat és készséggel állunk a rendelkezésére.
Vissza a lap tetejére >

 

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Panasszal, észrevétellel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésére. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzésát szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.
Vissza a lap tetejére >

 

Információt kérnék a rendelésemről!

Kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben és készséggel nyújtunk információt a rendelésével kapcsolatosan.
Vissza a lap tetejére >

 

Hol található a Verlon Cipőbolt?

Cipőboltunk Budapesten található, azonban webáruházunk által az ország egész területén házhoz szállítjuk egy munkanap alatt termékeinket. Üzletünk pontos címéhez és megközelítéséhez kattintson ide.
Vissza a lap tetejére >

 

Fizethetek bankkártyával cipőboltukban?

Természetesen igen, üzletünkben van lehetősége bankkártyával is fizetni.
Vissza a lap tetejére >

 

Egészségpénztári kártyát elfogadnak?

Jelenleg OTP egészségpénztári kártyát fogadunk el, azonban egészségpénztárárra elszámolható számlát természetesen tudunk adni.
Vissza a lap tetejére >

 

Hol tekinthetem meg az üzlet telefonszámát?

Üzletünk telefonszámához kattintson ide.
Vissza a lap tetejére >

 

Lehet autóval parkolni az üzlet környékén?

Igen lehetséges, a környező utcákban ingyenes a parkolás.
Vissza a lap tetejére >

 

Hány hónap garancia jár a termékekre?

Minden termékünkre 6 hónap garancia jár.
Vissza a lap tetejére >

 

Mit szükséges megőriznem a jótállás érvényesítéséhez?

Amennyiben megoldható, érdemes a termékek teljes csomagolását és összes tartozékát gondosan megőrizni, azonban amit mindenképpen szükséges, az a számla (számlamásolat), és amennyiben volt, akkor a jótállási és/vagy garanciajegy.
Vissza a lap tetejére >

 

Garanciális meghibásodás esetén mit tegyek?

Kérjük, minden esetben keresse fel ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben vagy üzletünket személyesen. Az első 6 hónapban cégünk feladata a kifogás intézése, 6 hónapon túl a vásárló kifogása rendezéséhez az illetékes fogyasztóvédelmi szervhez fordulhat. Szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, kártérítést kell lehetőség szerint 15 napon belül biztosítani. Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben "Garanciális Űrlapot" kell kitölteni, melynek tartalmaznia kell a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét. A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül fel, a kérdéses termékeket elküldjük független laboratóriumi vizsgálatra, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapítása határozza meg. Amennyiben a szakvélemény azt állítja, hogy a reklamáció nem volt indokolt, a terméket visszajuttatjuk önhöz, a visszaszállítási költséget önnek kell fizetnie.
Vissza a lap tetejére >

 

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Panasszal, észrevétellel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésére. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzésát szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.
Vissza a lap tetejére >